Ağrılar'dan kurtulabilirim

Mora Cihazlarıyla yapılan terapiler ile ağrılardan nasıl kurtulunabilinir?
Mora cihazlarıyla yapılan terapi yaklaşımına göre ağrılı bölge, sağlıklı durumundan farklı sinyaller veren bir alandır. Ağrılı bölgeden yayılan negatif sinyaller, Mora cihazlarıyla yapılan terapi yöntemiyle giderilir. Mora cihazları üzerinden vücuda sağlıklı sinyaller gönderilir, patolojik ya da uyumsuz sinyaller nötralize edilerek ağrı giderilir. Ağrı hissedilen bölgeden yayılan frekanslar normalden farklıdır ve bu frekansların temizlenmesi ile ağrı ortadan kaldırılabilir. Mora cihazlarıyla yapılan terapi ağrıya yol açan problemin iyileşmesini hızlandırır. Travmaya bağlı ağrılarda Mora cihazlarıyla yapılan terapi çok etkilidir ve çok daha hızlı sonuç alınabilir. Kronik ağrılarda ise ağrının geçirilmesi sistemin bir bütün olarak ele alınmasını ve sistemin üzerindeki olumsuzluğun giderilmesini gerektirir. Kronik ağrıların giderilmesinde, sorun çok iyi tanımlanmaya çalışılarak, belli bir süre farklı Mora cihazlarıyla yapılan terapi uygulamaları bir arada veya birbirinin peşi sıra uygulanır.

Mora cihazlarıyla yapılan ağrılardan kurtulma seansında neler olur?
Ağrıyı gidermeye yönelik olarak Mora cihazlarıyla yapılan terapi seansı öncesinde, kişinin ağrı bölgelerini, ağrı şeklini, ağrı geçmişini, ağrı yoğunluğu ve sıklığını tanımlaması istenir. Konu uzmanı Mora Terapisti veya doktoru, kişiden aldığı bilgilerin ışığında uygulanacak ağrı programına karar verir. Kişi, terapi uygulamasının yapılacağı özel odaya alınır. Mora cihazının elektrotları başta ağrı bölgeleri olmak üzere vücudun çeşitli noktalarına bağlanır ve belirlenen ağrı programları aktive edilir. Seans esnasında genellikle rahatlama hali görülür, mevcut şikâyetlerde azalma hissedilir. Nadiren de olsa ağrı bölgesinde hafif karıncalanma, kaşınma hissedilebilinir.Mora cihazlarıyla yapılan terapi seansında kişinin çok farklı ve yoğun bir şey duyumsaması durumu söz konusu değildir. Ağrıların giderilmesinde terapinin uygulama alanlarından biri olan Renk Terapileri yöntemi de uygulanır. Renk Terapisi vücuda her şekilde faydalı olduğu bilimsel olarak ispatlanmış renklerin frekans bilgisinin bir amplifikatör yardımıyla 1.000.000 kez yükseltilerek vücuttaki sağlıklı frekans bilgisinin arttırılması prensibine dayanır. Renk Terapileri, Mora cihazlarıyla yapılan terapi seanslarına destek olarak kullanılabildiği gibi, tek başına da kullanılabilir. Ayrıca kimi Mora Merkezlerinde uygulanan S.Tuning Terapileri de ağrıdan kurtulma seanslarında çok başarılı sonuçlara daha kısa zamanlarda ulaşmayı kolaylaştırmaktadır.

Mora cihazlarıyla yapılan ağrılardan kurtulma terapisi sonrasında neler olur?
Bütüncül bir yaklaşımla uygulanan Mora cihazlarıyla yapılan terapide her zaman olmamakla birlikte 1.veya 2. Seans sonunda ağrının tetiklenmesi beklenebilen bir durumdur. İlerleyen seansların sonrasında ise kişi kendini rahatlamış, daha enerjik hisseder ve ağrı şikâyetinde azalma olur. Akut ağrılı durumlarda (travmalar, spor yaralanmaları gibi) yani belli bir spesifik bölgede ve nedeni bilinen ağrılarda, Mora cihazlarıyla yapılan terapi çok daha hızlı sonuç alınmasını sağlar. Ancak uzun zamandır varlığını sürdüren ve nedenleri tam olarak bilinmeyen bir ağrı şikâyetinin geçmesi ise zaman alacaktır. Doku ve eklem yıpranmalarının ve yaşlanmanın neden olduğu yoğun dejenerasyonun, tahribatın yaşandığı durumlarda, kişinin kendini yenileme kapasitesine de bağlı olarak, ortalama 6-8 seans yapılan terapi uygulamaları sonrasında, ağrı sorunlarında kalıcı bir değişiklik başlar. Bu tür bir problemi olan kişinin kararlılıkla, Mora cihazlarıyla yapılan terapi seanslarını sürdürmesi kişinin terapi uzmanları ile işbirliği içinde olması, sorunla ilgili sonuca ulaşılmasını kolaylaştırır. Ağrı terapisi sırasında, Mora cihazlarıyla yapılan renk terapilerinin ve S.Tuning terapilerinin de kullanılması ağrıya neden olan temel sebep veya sebepleri ortadan kaldırmayı hızlandırır ve kolaylaştırır.