Medikal Teknolojiler

EMG (Elektromiyografi )
    EMG Çekimi Nedir ? EMG yani elektromiyografi sinir sistemi ve kas hastalıklarının tanısını koymak için kullanılan ve özel bir cihaz yardımı ile gerçekleştirilen bir tanı yöntemidir. EMG testinin tarihi neredeyse 100 yıl öncesine dayanmaktadır. Son 40 yılda , eskiden yapılan basit sinir ve kas ölçümlerine modern tıbbın gelişimine paralel olarak
    EEG (Elektroensefalografi )
    EEG Nedir? Hangi Durumlarda Gereklidir? EEG beyindeki sinir hücreleri tarafından üretilen elektriksel işlemlerin uyanıklık ve uyku halindeyken kağıt üzerine beyin dalgaları şeklinde aktarılması işlemidir. Epilepsi, sinir hastalıkları, baş ağrılarının sebeplerini araştırma, beyin fonksiyonlarının analiz edilmesi gibi durumlar için EEG gereklidir. Bilgisayarlı tomografi ve MR
    Ozon Tedavisi
    50 yılı aşkın süredir dünyada başarı ile uygulanan tıbbi bir yöntemdir. Ozon tedavisi ne işe yarar? Ozon tedavisi hücrelerinizin oksijenizasyonunu artırır, böylelikle oksijenizasyonu azalmış dokularda oksijen düzeyini artırarak doku rejenerasyonunu hızlandırır ve kanserin büyemesini durdurur. Ozon tedavisi bağışıklık sistemini modüle eder. Düş&uu
    Ağrı Lazeri (Hilterapi) Tedavisi
    Ağrı İçin Lazer Tedavisi (Hil Terapi) Denzli de Hilterapi tedavisi, yüksek yoğunluklu lazer tedavisi olup, ağrı kesici, dolaşım arttırıcı, kas gevşetici, ödem azaltıcı, iyileşmeyi hızlandırıcı etkilere sahiptir ve bu etkileri tek seans gibi kısa bir sürede ve derin dokuda ortaya çıkarma yetisi olan bir sistemdir. Tedavi literatürüne 2002 de girmiştir ve kısa
  • Özel Fizyorad Fizik Tedavi Tıp Merkezi
    Denge Egzersiz Cihazı (Balance Trainer)
    Denizli Balance Trainer MS beyin felci, omurilik felci ve denge kusuru yapan birçok nörolojik hastalığı olan yetişkinlerde kullanılabildiği gibi serebral palsi ve kas hastalığı gibi denge kusuru olan çocuklarda da kullanılmaktadır. Yaşlılığa bağlı kas güçsüzlüğü ve denge bozukluklarında da etkilidir. Çocuk felci rahatsızlıklarında kullanılmaktad
    Uzay Terapisi (TheraSuit) - Çocuk Felci
    Denizli Uzay terapisi fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında son yıllarda geliştirilen ve Serebral palsi başta olmak üzere bir çok nörolojik hastalıkta kullanılan tedavi metodudur. Ayrıca çocuk felci tedavisinde de uygulanmaktadır. Hangi durumlarda kullanılması yarar sağlar? 1. Serebral palsili çocuklar 2. İnme (felç) hastal
  • Özel Fizyorad Fizik Tedavi Tıp Merkezi
    Lenfödem ve Tedavisi (Lenf Drenaj)
    Lenfödem Nedir ? Denizli Lenfödem, lenfatik sistemdeki bozukluktan dolayı hücreler arası sıvıda meydana gelen artıştır. Hangi nedenle olursa olsun lenfatik sistem düzgün bir şekilde çalışmıyorsa veya damarlar uygun bir şekilde sıvıyı drene edemiyorsa, dokular içinde sıvı birikir. Biriken sıvı miktarı lenfatik sistemin taşıma kapasitesinden büyükse
  • Özel Fizyorad Fizik Tedavi Tıp Merkezi
    İdrar Kaçırma Tedavisi (Manyetik Alan Koltuğu)
    İdrar Kaçırma Nedir ? İstemsiz idrar kaçırma, kadınlarda daha sık olmak üzere hem kadınlarda hem de erkeklerde görülebilen önemli bir sağlık sorunudur. İdrar kaçırma, özellikle menopoz sonrası dönemde ve doğum yapma sayısı fazla kadınlarda daha sık olabilen, 30 yaşını geçkin her dört kadından birinde görülebilen ciddi ve yay
    Mora Terapi ( Biorezonans) Titreşim Terapi
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi karbonhidrat grubu gıdalar üzerinden kullanıldığında, kişinin iştahı azalmakta ve böylelikle daha az yiyerek daha kolay doyabilmektedir. Kilolardan Kurtulma programında, kişinin beyaz un, şeker, nişasta, çikolata gibi kilo aldırıcı gıdaları tüketme miktarının kolaylıkla azaltılması ve bu gıdalara olan düşkünlüğünün gid
    Color SuperTuning
    ColorSuperTuning nedir? ColorSuperTuning 30 yıllı aşkın bir tecrübenin ürünüdür. Rezonans ve oktavlama teknolojisi ile Renk Terapilerine farklı bir bakış açısı getirmiştir. Kuantum tıbbı çerçevesinde dünya genelinde çok sayıda hekim ve terapist tarafından enerji terapilerinde kullanılmaktadır. Pratik ve estetik kullanımı ile hastada bü
    Açık Emar
    Hastalarımıza ihtiyaç duyulan MR çekim hizmeti Radyoloji merkezimizde ki AÇIK MR ile sağlanmaktadır. Çekilen MR filmleri Radyoloğumuz Uzm.Dr.Savaş Karakoç tarafından aynı gün raporlanmaktadır.
    Ultrason - Doppler
    Tüm Batın - Abdomen karın içi bölge demektir. Karın içinde bulunan karaciğer, dalak, safra kesesi ve safra yolları , pankreas, böbrekler, böbrek üstü bezleri, mesane, erkeklerde prostat, kadınlarda rahim ve yumurtalıklar incelenir. Sindirim sistemi sınırlı olarak değerlendirilmektedir. Karaciğerin büyüklüğü, iç yapısı bu
    Ayrıntılı Ultrason
    Ayrıntılı ultrasonografi veya detaylı ultrasonografi veya ileri düzey (ikinci düzey) ultrasonografi aynı anlamdadır. Ancak aşağıda etiketlerde sıralanan birçok isimle anılmaktadır. Hepsi aynı tetkikten bahsetmektedir.
    Bebeklerde Ultrason
    Yenidoğan dönemi, bebeğin ilk iki aylık dönemine verilen isimdir. Bu dönemin tam ortasına gelen birinci ayda, yenidoğan detaylı ultrasonografi incelemesi yapılmaya başlanmıştır.
    Kemik Taraması
    Osteoporoz özellikle belli bir yaş grubunda sağlığı tehdit eden önemli bir sorundur ve kemiğin yoğunluğunun bilinmesi, istenmeyen sonuçlardan kaçınmanın ve tedbir almanın en iyi yoludur. Bu amaçla çift enerjili röntgen tekniği ya da x ışını absorbsiyometri diye adlandırılan bir teknik kullanılır.