Corona Virüsü (COVİD-19 ) Belirtileri

Corona virüsünün 4 temel belirtisi bulunuyor. Bu belirtiler nezle, alerji ve grip ile çok karıştırılıyor. Corona virüsünün en temel belirtisi ani ateş yükselmesi, kuru öksürük, halsizlik ve nefes darlığıdır.

Şiddetli Burun Akıntısı Corona Virüsü Belirtisi mi ?

Şiddetli burun akıntısı corona virüsü belirtisi değildir. Şiddetli burun akıntısı genel olarak nezle esnasında görülmektedir. Bazı alerjik reaksiyonlarda da ortaya çıkmaktadır.

Hapşırık Corona virüsü Belirtisi mi ?

Hapşırık, corona virüsü belirtisi değildir. Hapşırık, genel olarak nezle ve alerji sırasında ortaya çıkar.

Hırıltı CoronaVirüsü  Belirtisi mi?

Hırıltı, corona virüsü belirtisi değildir. Hırıltı, genel olarak nezle ve alerji sırasında ortaya çıkar.

Gözlerde Kızarıklık Corona Virüsü Belirtisi mi ?

Gözlerde kızarıklık corona virüsü belirtisi değildir. Gözlerde kızarıklık, genel olarak nezle ve alerji sırasında ortaya çıkar.

Kaşıntı Corana Virüsü Belirtisi mi ?

Kaşıntı, corona virüsü belirtisi değildir. Kaşıntı, genel olarak nezle ve alerji sırasında ortaya çıkar.

Baş ve Boğaz Ağrısı Corona Virüsü Belirtisi mi ?

Baş ve boğaz ağrısı sizi şüphelendirmesin! Baş ve boğaz ağrısı corona virüsü belirtisi değildir. Nezle ve Grip sırasında ortaya çıkar

Alerjik rahatsızlıklarda önce hastalığa yol açan alerjen (alerjiye neden olan) maddelerin saptanması gerekir. Biorezonans yöntemi 160 alerji yapan maddeyi hızlı, güvenli ve ekonomik şekilde test etme imkânı sunmaktadır. Biorezonans test metodunda kişiye dokunduğu düşünülen her maddeye karşı test yapılabilmekte ve uygulanan terapi ile iyileşme temin edilebilmektedir. Biorezonans ile alerji test metoduyla hastalığa yol açan ana alerjenler süt, buğday, yumurta, glüten, gliadin, candida mantarlar, polen, tüy alerjileri vb. kesin olarak tespit edilebilir. Biorezonans ile alerji terapileri, alerjik rahatsızlıklarda, gıda alerjisi nde % 96 başarı oranına sahiptir.

Mora Terapi (Biorezonans) ile alerji terapileri nasıl uygulanır?
Alerjik bünye sağlıklı insanlar için hiçbir olumsuz etkisi olmayan maddelerle karşılaştığı zaman tepki vermektedir. Alerjik vücut o maddeyi “yabancı madde” olarak algılar ve bağışıklık sistemi onunla savaşmaya başlar ve bu nedenle alerjik reaksiyonlar meydana gelir. Alerjik hastalıklar bu şekilde kendini gösterir. Terapiye önce alerji testleri yapılarak başlanır. Alerji yapan maddeler test yoluyla tespit edildikten sonra kişinin kaç maddeye alerjisi olduğuna ve önceliğe göre bir terapi planı hazırlanır. Alerjiler için biorezonans terapileri 4’er seanslık kürler halinde uygulanır. Biorezonans alerji terapi seansları 4 gün ara ile uygulanmaktadır. Son seansın ardından 3 hafta ara verilerek alerji testi yeniden yapılmaktadır. Terapiler yaklaşık 45 dak. sürer. Uygulanacak kür sayısı kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir. Terapilere, kişide tespit edilen ana alerjilerle başlanır.

Biorezonans ile alerji terapisi temel olarak bu alerjen maddelerin vücuttaki patolojik frekansını sıfırlamayı ve vücuda güçlendirilmiş normal fiziksel frekanslar vermeyi hedefler. İyileşme ara testlerle kolayca takip edilebilir. Terapiden sonra organizma alerji yapan maddeleri, normal frekans kodunda algılamaya başladığı için, hastalık tablosu oluşmaz. Örneğin; Süte alerjisi olan bir kişi, bir dönem perhize tabi tutulur ve bu süre içinde biorezonans terapisi uygulanır. Ardından test edildiğinde süt alerjisinin geçtiği görülürse, kişi yeniden bu ürünü tüketmeye başlayabilir. Artık bu aşamadan itibaren bu ürünün tüketilmesiyle alerjik reaksiyon oluşmaz. Süt, terapi öncesinde yabancı madde olarak algılandığı halde artık normal kişilerde olduğu gibi “süt” olarak algılanır. Biorezonans alerji terapisi, yan etkisi olmayan ilaçsız ve yüksek etkili bir terapidir. Hastalarda hemen rahatlama görülmeye başlanır. Biorezonans Nedir?

Mora Alerji Terapileri ile ilaçsız olarak destek olunan alerjilerden bazıları şunlardır.
  • Alerjik Astım
  • Alerjik Rinit
  • Gıda alerjileri
  • Akar, küf, toz, polen vb. alerjiler