SORU- MORA TERAPİ (Biorezonans) nedir?

Vücudumuzdaki tüm doku, organ, hücrelerin kendiliğinden doğal olarak yaydığı bir frekans vardır. Her insanın frekansları tıpkı parmak izinde olduğu gibi kendine özgüdür ve her bir hücrenin frekansları da birbirinden farklıdır. İnsan bedenini frekanslarını ölçme ve algılamada özel olarak geliştirilmiş Mora Terapi (Biorezonans)  geri besleyici  cihazı kullanılır. Mora Terapi (Biorezonans ) tedavisinde yine aynı cihaz aracılığıyla hastalıklı doku, hücre ya da organlara çoğunlukla yaydıklarının tam aksi yönde frekans yollayarak hastalık nötrleştirmeye yani ortadan kaldırmaya çalışırken, kimi zaman da mevcut frekansları güçlendirerek vücudun hastalıklara karşı savaşına destek verilir.

Cihazımız vücuttaki tüm frekansları ölçüp, bunlar arasından hastalıklı olanları sağlıklı olanlardan ayırt edebilme özelliğine sahiptir. . Tedavide ise hastalıklı olan bölgeye olması gereken frekanslar; yani sağlıklı doku frekansları gönderilerek hastanın iyileşmesi sağlanmaktadır.

SORU- Hangi hastalıkların tedavisinde kullanılır?
 Binlerce kişi üzerinde denenmiş ve başarılı olduğu ispatlanmış yaklaşık 400 hastalık programı mevcut. Haliyle bu 400 hastalığın ismini burada zikretmek oldukça güç. Birkaç örnek vermek gerekirse;
Bel fıtığı -boyun fıtığı, Romatizmal hastalıklar (Romatoid Artrit, Ankiloizan Spondilit, İltihaplı eklem romatizması vs…) Alerji, astım, Obezite tedavisi, migren, eklem ağrıları gibi…

SORU- Bu cihaz; ülkemizde hangi kurumlarda kullanılmakta, şimdiye kadar?
 Altı tane Tıp Fakültesi hastanesinde kullanılıyor. (Konya Selçuk ünv, Namık Kemal Ünv,Selçuk ünv… ) Ancak özel olarak hasta ve hastalıkla ilgilenmek gerekirse bu kurumlarda yalnızca sigara bırakma üzerine kullanılmaktadır.

SORU-Mora Terapi ( Biorezonans) tedavisini SGK karşılıyor mu? Hastalara bu tedavi ne kadar maliyet çıkarıyor?
 Ne yazık ki karşılanmıyor. Maliyet hastaya ve hastalığa göre değişmekle birlikte, diğer tedavi seçeneklerine kıyasla (ameliyat vs..) yaklaşık üçte biri fiyatına gelmektedir. İnsanların ameliyatsız, ağrısız, iğnesiz ilaçsız, hiçbir yan etki ile karşılaşmadan (netice olarak tedavi esnasında yalnızca ses dalgası uyguluyoruz), kesin olarak iyileştikleri düşünüldüğünde bu tedavinin maliyeti çok uygun diyebiliriz.

SORU-  Kaç seansta hangi hastalıkları tedavi ediyorsunuz?
 Mesela 10 seansta alerji tedavisi uyguluyoruz. Bel fıtığı tedavisi genellikle  7  seans sürüyor,4  seansta sigara bırakma, 7 seansta migren tedavisi şeklinde örnek vermek mümkün.

SORU - Geçmiş tecrübelerinizde başarı yüzdeniz kaç, Mora Terapi,  ( biorezonans) cihazı  ile?
 En iddialı olduğumuz konu alerji, 10 seanslık tedavisine düzenli gelen hastalarda başarı oranımız %100, sigara bıraktırmada %87, bel fıtığı boyun fıtığında %95, ağrı da %93, zayıflama da %100..
Kısaca faydalı olabildiğimiz 400 hastalıktan en düşük başarı yüzdemiz Sedef hastalığında %50 olarak görülmüştür. Diğer istatistikler göz önüne alındığında bu %50’lik başarı oranı düşük görülebilir ancak söz konusu sağlık olunca bu dahi yüksek bir başarıdır. Ve burada sizin ve okuyucularınızın özellikle dikkatini çekmek istediğim bir konu var; bu saydığımız hastalıkların hiçbiri hastanelerde ve diğer sağlık kuruluşlarında tedavi edilememektedir.

SORU-  Bu konuda başka neler anlatabilirsiniz?
Cerrahi müdahale gerektiren rahatsızlıkları olanlar dışında, mevcut tedavisi modern tıp metodları ile devam eden diğer hastalar için yardımcı tedavi metodu olarak da hekim kontrolünde yararlanılabilir. Ayrıca önleyici tedavi metodu olarak da Mora Terapi (Biorezonans) den yararlanmak mümkündür. Hastalıkların tedavisinde Mora Terapi  diğer tedavilere ek olarak uygulanır ve tamamlayıcı tedavi grubuna girer ve 400’ü aşkın hastalığın tedavisine fayda sağlayabilir.