Kilolar'dan kurtulabilirim
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi ile kilolardan nasıl kurtulabilinir? Mora cihazlarıyla yapılan terapi karbonhidrat grubu gıdalar üzerinden kullanıldığında, kişinin iştahı azalmakta ve böylelikle daha az yiyerek daha kolay doyabilmektedir. Kilolardan Kurtulma programında, kişinin beyaz un, şeker, nişasta, çikolata gibi kilo aldırıcı gıdaları tüketme miktarının kolaylıkla aza
    Ağrılar'dan kurtulabilirim
    Mora Cihazlarıyla yapılan terapiler ile ağrılardan nasıl kurtulunabilinir? Mora cihazlarıyla yapılan terapi yaklaşımına göre ağrılı bölge, sağlıklı durumundan farklı sinyaller veren bir alandır. Ağrılı bölgeden yayılan negatif sinyaller, Mora cihazlarıyla yapılan terapi yöntemiyle giderilir. Mora cihazları üzerinden vücuda sağlıklı sinyaller gönderilir, patoloji
    Stres'ten kurtulabilirim
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi ile stresten nasıl kurtulabilinir? Mora cihazlarıyla yapılan terapi bağımlılıklar ya da diğer birçok hastalıkta kullanılabileceği gibi duygu-durum problemleri yaşayan kişilerde de kullanılabilir. Yapılan işlem vücudun çevresine yaydığı bozulmuş elektromanyetik sinyalleri (frekansları) filtrelemek ve vücudun elektromanyetik titreşimlerini de
    Alerji'den kurtulabilirim
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi ile alerjiden nasıl kurtulabilinir? En sık görülen alerjenler polenler, toz akarları, küf mantarları, kedi-köpek tüyleri, beslenmede ana olarak kullanılan buğday, süt, yumurta vb. gıdalar, ağır metaller ve ilaçlardır. Alerjinin yarattığı semptomlar kişiden kişiye değişir. Reaktif bronşit, geçmeyen öksürü
    Sigara'dan kurtulabilirim
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi ile sigaradan nasıl kurtulabilinir? Mora cihazlarıyla yapılan işlem, içtiğiniz sigaradan alınan elektromanyetik titreşimlerin vücuttan silinmesi işlemidir. Mora cihazları bu işlemi, kişinin içtiği son sigaradan aldığı frekans bilgisini vücuda ters çevirip vermesiyle yapar. Bu da ayna görüntüsünde, yani birbir
    Alkol'den kurtulabilirim
    Mora cihazlarıyla yapılan terapi ile alkolden nasıl kurtulabilinir? Alkol bağımlılığı, kişinin alkollü içkilere tutkunluk derecesinde bağlı olması ve düzenli olarak alkol tüketme ihtiyacı içerisinde olması olarak tanımlanır. Mora cihazlarıyla yapılan terapi yaklaşımına göre, aynı sigara bağımlılığında olduğu gibi alkol bağımlılığında da, vücutta, fazla alkol