GLUTATYON TEDAVİSİ

Glutatyon bağışıklık sistemini güçlendirir.  Kendinizi sağlıklı tutmak, hastalıkları önlemek ve iyi yaşlanmak, performansınızı artırmak, glutatyon seviyenizi yüksek tutmaya bağlıdır.Glutatyon, organ ve dokuları serbest radikallerin neden olduğu zararlı etkilerden koruyan ve bir çok kronik ve dejeneratif hastalığın önlenmesinde önemli bir role sahip olan vücudun en güçlü antioksidan aminositidir.

Bedenimiz yaşlandıkça toksin yükümüz de kanserojen ve mikrobik saldırıların yoğunluğu da artıyor. Ve biz yaşlandıkça –maalesef- bağışıklık sistemimiz ve detoks sistemlerimiz çökmeye başlıyor.
Ve ne yazık ki, yine yaşlandıkça glutatyon üretimimiz de azalıyor. Araştırmalar gençlerde yaşlılara, sağlıklı yaşlılarda ise hasta yaşlılara oranla daha fazla glutatyon rezervinin olduğunu gösteriyor.
Kısacası yaşlanmak ve kronik ve yıpratıcı hastalıklara maruz kalmak glutatyona ihtiyacımızı artırıyor.

Glutatyon tedavisi nasıl uygulanır?
Glutatyon tedavisi medikal bir tedavi olup hastanemizde tamamen doktor gözetiminde hemşire yardımı ile vücuda damardan enjekte edilerek uygulanır. Uygulamanın ortalama süresi 10 – 20 dakika arasında sürmektedir. Bu uygulamanın oral yol ile alınması etkisini kaybedeceği için önerilmemektedir.

Glutatyonun faydaları nelerdir?

* Antioksidan etkilidir.
* Vücuttaki İnflamasyonu(iltihap)azaltır.
* Otoimmün(bağışıklık sisteminizin vücudunuza yanlışlıkla saldırdığı bir durumdur) hastalıklara karşı savaşmaya yardımcı olur.
* Vücutta Biriken Ağır Metalleri Temizler
* Oksidatif stresi azaltır ( zaman içerisinde; erken yaşlanma, kalp-damar hastalıkları )
* Parkinson hastalığının semptomlarını azaltır.
* Otizimli çocuklara yardım edebilir.
* Kanserin önlenmesine yardım eder.
* Tip 2 diyabet ve insülin direncinin zararlı etkilerini azaltabilir.
* Karaciğer yağlanmasında (Alkole bağlı olmayan ) tedaviyi kolaylaştırır.
* Solunum hastalığı semptomlarını azaltır.
* Sedef hastalığının etkilerini azaltır.
* Yağlı karaciğer hastalığında (Alkol bağlı olamayan ) hücre hasarını azaltır.

* Onarıcı etkisi sayesinde daha genç ve sağlıklı bir cilde kavuşabilirsiniz.

* Tümör hücrelerinin oluşumunu azaltır
* Erkek kısırlığının tedavisini destekler
* Akut pankreatit tedavisini destekler.
*  Kronik böbrek yetmezliği olan hastalarda kansızlığı düzeltmeye yardımcı olur. Kansızlık için eritropoietin dozunu% 50 azaltmaya neden olur. Beyin içi (subaraknoid ) kanama semptomlarının tedavisini destekler.

Glutatyon tedavisi nasıl uygulanır?
Glutatyon tedavisinin en doğru ve etkili uygulama şekli, intravenöz (damardan) serum şeklinde yapılan uygulamadır. İlacın vücuda sağlayacağı yarar intravenöz uygulama ile maksimuma çıkar. Her bir kür haftada 1 gün olmak üzere 6 hafta sürer. 1 seans 1 - 1,5 saatlik bir uygulamadır, yatış gerektirmez, hasta uygulama sonrası günlük yaşamına dönebilir. İsteğe bağlı olarak yılda 2 ila 4 kür uygulanabilmektedir. Tedavi bırakılsa bile etkinliği 2 - 4 ay kadar devam eder.
Glutatyon tedavisinin yan etkisi var mıdır?
Bilinen bir yan etkisi yoktur. Zaten vücudumuzda bulunan bir bileşiğin yoğunlaştırılmış şekli olduğu için herhangi bir yan etki gözlenmez.
Glutatyon tedavisini kimler kullanamaz?
Kanser tedavisi gören hastalar aktif kemoterapi ve radyoterapi gördükleri dönemde glutatyon tedavisi alamazlar. Ancak hastanın tedavisi bittikten sonra bedenin hızlı bir şekilde toparlanması için, glutatyon çok faydalıdır.
Hamile ve emziren anneler
Çocuklar (ancak belli rahatsızlıklarda doktor kontrolünde uygulanmaktadır.)